فروشگاه جنوب مارکت
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش

کلیه سفارشات مشتریان جنوب مارکت حداقل پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری پردازش خواهد شد .

توجه داشته باشید که زمان پردازش کالا زمانی است که سفارش تحویل شرکت های ارسال بار، تیپاکس و یا پست می باشد و زمان تحویل کالا به مشتری نیست. زمان تحویل سفارش با توجه به شهر مقصد و نوع شرکت ارسال کننده میتواند از ۲ تا ۵ روز متغیر باشد.

پرداخت در محل

متاسفانه در حال حاضر مجموعه جنوب مارکت قادر به ارائه سرویس پرداخت در محل نمی باشد، اما مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند میتوانند با حضور در فروشگاه های زیر مجموعه جنوب مارکت به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند.

در زمان های ویژه مانند روز های تعطیل یا روزهای شلوغ مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، سفارشات با تاخیر ارسال شود.

 


رویه باز گرداندن کالا


نحوه تحویل گرفتن سفارش :

لطفا هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال ( پست، تیپاکس ، باربری ) کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا را وجود نخواهند داشت.

با توجه به اینکه سفارشات خارج از سیستم جنوب مارکت و به وسیله شرکت های حمل و نقل و پست تحویل میشود، نیاز است شما هنگام دریافت سفارش حتما از صحت ارسال از نظر سلامت فیزیکی بسته بندی ( مخدوشی جعبه، پارگی پاکت و …) و همچنین تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور ارسال مطمئن شوید، در غیر اینصورت بسته ارسالی را تحویل نگرفته و بازگردانید.

بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی و تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور آن خواهد بود.

لازم به ذکر است اگر سفارشی را تحویل بگیرید که دارای بسته بندی مخدوش باشد امکان پیگیری بعدی وجود ندارد.

– تحویل سفارش از طریق پست حتماً نیاز به کد پستی دارد و کد پستی باید حتماً در پروفایل کاربر درج شود.

– – هزینه ارسال سفارشات از طریق پست سفارشی با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود. در حال حاضر به صورت پیش فرض هزینه ارسال سفارشات پستی تا وزن ۵ کیلوگرم ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

با توجه به اینکه کالاهای ارائه شده در وب سایت جنوب مارکت امکان تعیین وزن دقیق تمامی آنها وجود ندارد ، در صورت تغییر در هزینه پستی، مابه التفاوت آن از مشتری دریافت خواهد شد.

– هزینه ارسال سفارشات از راههای دیگر پس کرایه و به عهده مشتری می باشد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در جنوب مارکت بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان جنوب مارکت، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات جنوب مارکت با آدرس ایمیل شما انجام می شود.